About Me

My photo
aku seorang yang hidup dalam kesederhanaan.. yang mempunyai perasaan seperti orang lain.. aku inginkan kebahagiaan yang dapat dikongsi bersama dan memerlukan ruang untuk memperbaiki kesilapan.. Allah itu maha pengampun.. mengapa kita manusia sukar utk memaafkan org lain??

Wednesday, June 23, 2010

kesunyian..

sunyi betul hidup ni rasenye... perasaan bercampur aduk.. sedih, kecewa.... ishh.. mgkin ada hikmah disebalik kesunyian aku.. Alhamdulillah.. kerana diberikan aku peluang utk masih lagi hidup di muka bumi ini.. diberikan aku sedikit petunjuk untuk mendekati-Nya... baru ku sedar cinta pada manusia hanya sementara.. cinta yang kekal hanyalah untuk Allah Ta'ala.. Dulu aku mencintai seseorang.. teramat mencintainya sehinggakan urusan keluargaku menjadi no 2... inilah kesilapan ku... segala apa yg mampu ku lakukan untuknya akan aku lakukan.. namun cinta itu brakhir begitu saja.. pedih hati ni masih lagi terpahat namun aku ukirkan senyuman untuk keluargaku kerana tidak mahu mereka risau tentang diriku.. Ya Allah.. ampukanlah dosa2 ku.. sesungguhnya hambamu ini insan yang lemah.. berikanlah aku ketenangan... aku berserah pada-Mu. berikanlah petunjuk padaku agar dapat melakukan sesuatu yang Kau redhai... amin...

No comments:

Post a Comment