About Me

My photo
aku seorang yang hidup dalam kesederhanaan.. yang mempunyai perasaan seperti orang lain.. aku inginkan kebahagiaan yang dapat dikongsi bersama dan memerlukan ruang untuk memperbaiki kesilapan.. Allah itu maha pengampun.. mengapa kita manusia sukar utk memaafkan org lain??

Saturday, June 26, 2010

besday si dia..


26 june... birthday siti amalliah, ex girl friend aku yg aku still anggap die kekasih aku.. x tau la plak die mcmane..hehe... akhirnya aku wish gak kat die hepi besday.. haha.. dekat seminggu gak aku pikir nk wish ke x.. xpe la.. yg lepas tu pengalaman buat kami brdua.. dalam 2 tahun ni aku lepaskan die utk cari ape yg die mahu.. andai dia tidak dimiliki sesiapa selepas 2 tahun ni, aku akan meminangnya..Insya-Allah... andai sebaliknya.. aku akan melupakannya dan terima semua itu sebagai ketentuan Ilahi.. sudah tertutup pintu untuk aku brusaha memilikinya.. kini aku hanya berserah pada Yang Maha Esa untuk menentukan segalanya di antara kami.. gambar ni besday die tahun lepas.. celebrate ngan family aku.. rindu kenangan lalu... huuhuhu

No comments:

Post a Comment