About Me

My photo
aku seorang yang hidup dalam kesederhanaan.. yang mempunyai perasaan seperti orang lain.. aku inginkan kebahagiaan yang dapat dikongsi bersama dan memerlukan ruang untuk memperbaiki kesilapan.. Allah itu maha pengampun.. mengapa kita manusia sukar utk memaafkan org lain??

Sunday, June 27, 2010

gembira disebalik duka

dalam beberapa hari ni aku dihubungi beberapa orang... semua tanye bende yg sama.. "ko dh habis blaja ke belum?" itulah yg mereka tanyakan kepadaku... di sebalik pertanyaan itu tersembunyi berita gembira di sebalik hatiku yang duka.. Alhamdulillah kerana kini peluang untuk ku mendapat pekerjaan dipermudahkan oleh Allah.. mereka menantiku untuk menghantarkan resume ku.. hehe.. Namun begitu, semuanya ketentuan Allah.. Ya Allah, aku bersyukur dengan apa yang telah Engkau kurniakan kepadaku.. aku memohon pada-MU.. permudahkan lah segala urusanku... berikanlah aku petunjuk dan kuatkanlah imanku.. sesungguhnya hamba-Mu ini lemah dan hina.. amin..

No comments:

Post a Comment