About Me

My photo
aku seorang yang hidup dalam kesederhanaan.. yang mempunyai perasaan seperti orang lain.. aku inginkan kebahagiaan yang dapat dikongsi bersama dan memerlukan ruang untuk memperbaiki kesilapan.. Allah itu maha pengampun.. mengapa kita manusia sukar utk memaafkan org lain??

Sunday, June 27, 2010

KEKASIH

trfikir sejenak ketika aku kesunyian.. bermain2 di minda utk aku melakukan sesuatu yg aku tidak tahu mana yg baik dan yg buruk bagiku.. semakin lama aku memikirkan, semakin parah hatiku.. sehingga kini masih belum kutemui jawapan... aku telah brjanji padanya utk menantinya selama 2 tahun.. brbaloikah aku buat begitu? mengapa aku buat begitu?? kerana aku masih sayang.. namun aku kene brsiap sedia utk menghadapi segala dugaan yg muncul dalam hidup aku.. kini aku cuma boleh berdiam diri.. tanpa kata..

Andai kata dia menemui cinta yang baru, aku akan tetap doakan dia bahagia.. andai dia kembali padaku.. bersyukur aku pada-Nya tidak terhingga..

Aku cuma terkilan kerana sesuatu masalah kecil boleh memisahkan kami br2.. aku cuma mahukan dia memberi sedikit ruang padaku.. aku brharap dia paham yg aku menyayangi dirinya.. kenapa perlu tutup ruang utk ku memahaminya? kenapa perlu tutup ruang kemaafan dariku.. bkn aku sengaja ketika itu..

Tak pernah terniat aku utk menduakannya.. apatah lagi mengguris hati dan menyakiti.. padanya yg ku anggapkan.... KEKASIH..

No comments:

Post a Comment