About Me

My photo
aku seorang yang hidup dalam kesederhanaan.. yang mempunyai perasaan seperti orang lain.. aku inginkan kebahagiaan yang dapat dikongsi bersama dan memerlukan ruang untuk memperbaiki kesilapan.. Allah itu maha pengampun.. mengapa kita manusia sukar utk memaafkan org lain??

Monday, June 28, 2010

kenangan..


kenangan antara aku dan dia.. bnyk yg x leh lupa.. mgkin satu hari nnt aku kene lupakan jugak.. seandainya dia bkn milikku.. perkenalan kami brmula dalam bulan 7 atau 8 2007.. lbh kurg mcmtu la.. dh x ingat.. dengan dia lah aku dpt merasai bagaimanakah rasanya cinta itu.. bnyk yg dapat aku rasa ketika bersama dengannya.. suka, duka, sayang, marah, cemburu dan mcm2 lagi perasaan... hehe.. terima kasih aku ucapkan padanya kerana sudi utk menerima aku walaupun seketika.. kini aku masih lagi berharap walaupun tipis.. cuma aku brserah pada Allah untuk memberikan yang terbaik utk diriku dan dirinya.. gambar ni kami baru beberapa bulan couple.. hehe..

1 comment: